Home Outfits Oporto bridge

Oporto bridge

written by Natalie 29th May 2017

All my instagram followers know I was in Oporto last week. If you were lucky enough to have caught all my videos on stories well, I hope I managed to share the magic of Oporto, its such a beautiful city. We weren’t there for long but we did do a lot, so much that my legs hurt for a couple of days!! Up and down hills all day!!  But it was worth it. The first day we walked all arrownd the old part of the city and rented bikes, so we also got the chance to discover the amazing beaches that are about two hours away from the city by foot, so we just took about 45mins by bike. The second day decided to move away from the centre and visit the more modern part of Oporto. To finish our mini vacation, we crossed the Dom Luís Bridge over to Gaia, the town that faces Oporto on the other side of the river…such amazing view. These photos were taken on the bridge. I will eventually post a post all about Oporto and how to discover the city in just two days, like we did.

Todos mis seguidores de Instagram ya saben que estuve en Oporto hace una semana y espero, que si fuisteis uno de esos afortunados que lo vieron, pudisteis captar la magia de la ciudad vía mis vídeos que subía a los Stories. Fueron tan solo tres días, pero eso si, tres días intensos ya que no paramos. Cuesta arriba, cuesta abajo…sin parar, asi que os podeis imaginar como acabe, pero eh, mereció mucho la pena. El primer dia descubrimos el casco antiguo y alquilamos unas bicis para acercarnos a la costa, lugar que no hubieramos llegado a ver ya que andando esta bastante lejos, en bici tardamos unos 45 minutos. El siguiente dia decidimos alejarnos del centro y pasear por la parte mas moderna de la ciudad. Para acabar, pasamos por el puente Don Luis hasta el pueblo de Gaia, donde cenamos con unas vistas a la ciudad de Oporto. Las fotos que os enseño hoy son justo de esa noche. En poder, subiré un post de un planing para ver la ciudad en tan solo dos días como hicimos nosotros.